ماسک صورت وارمی مدل هندوانه حجم 100 میلی لیتر

معرفی محصول ماسک صورت آبرسان هندوانه وارمی یک آبرسان بسیار قوی است که رطوبت مورد نیاز پوست شما را به […]

معرفی محصول

ماسک صورت آبرسان هندوانه وارمی یک آبرسان بسیار قوی است که رطوبت مورد نیاز پوست شما را به خوبی تامین می‌کند. ترکیب بی نظیر هندوانه با هیالورونیک اسید بیشترین آبرسانی ممکن را برای پوست به ارمغان می‌آورد. هیالورونیک اسید علاوه بر خواص رطوبت رسانی، از تبخیر و از دست رفتن رطوبت پوست نیز جلوگیری می‌کند و این دقیقا نقطه قوت این ماسک صورت محسوب می‌شود.
حجم زیادی از هندوانه را آب تشکیل می‌دهد. هندوانه یک بمب آبرسان بسیار قوی است که در بیشترین حد ممکن آب و رطوبت مورد نیاز پوست را تامی …

جزئیات محصول

حجم

۱۰۰ میلی‌لیتر

راهنمای استفاده

مقدار کافی از ماسک صورت وارمی آبرسان هندوانه را بر روی پوست تمیز خود قرار داده و ۱۰ الی ۱۵ دقیقه صبر کنید سپس به صورت دورانی روی پوست خود ماساژ دهید تا کپسول‌های ویتامین به خوبی جذب پوست شوند. برای نتیجه گیری بهتر از براش سیلیکونی وارمی استفاده کنید.

شماره مجوز

۱۱۸۸۵/ظ/۵۶

وزن

۲۵۰ گرم

مشخصات ویژه

دارای ویتامین

ترکیبات

دارای عصاره

سازگار با پوست‌های

انواع پوست

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

مناسب برای

بانوان و آقایان

ویژگی‌ها

مغذی

محکم کننده

کوچک کننده منافذ باز پوست

شاداب کننده

آبرسان

ویتامین‌های موجود

C

کاربرد

صورت و گردن

سایر توضیحات

حاوی هیالورونیک اسید جهت بیشترین آبرسانی ممکن
درون بافت ژلی ماسک صورت آبرسان هندوانه وارمی دانه‌های رتینول وجود دارد که این دانه‌ها با ماساژ سطح پوست آزاد می‌شوند. رتینول یکی از کلیدی‌ترین ترکیبات در جوانسازی پوست است که از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند

توجه به این نکته ضروری است:
این محصول هرچند به اندازه کافی جذاب و مهیج به نظر برسد و رایحه‌ی هوس انگیز هندوانه را داشته باشد که تمایل داشته باشید میل کنید؛ اما این محصول خوراکی نیست! از خوردن آن جدا پرهیز کنید.

کالا های مرتبط